Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли собственик на 156 Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има ли собственик на 156 Selespeed

    Купих си 156 2.0 16V Selespeed 99 г. на окооло 120 К км. За сега е много добре с изключение на един звук при превключване на скоростите който ме притеснява. При превключване (нагоре) между 3 и 4-та има нещо като пристъргване. Звукът е лек и не знам дали трябва да я водя на "доктор" за това или да си я карам. Сигурен съм, че ремот на автоматична скоростна кутия ще е страшна цифра та се надявам засега да се размине.

    Ще съм благодарен ако някой ме просветли по въпроса.

  • #2
    Не би трябвало да се чува никакъв звук, може да има само леко чукване кат опри смяна на скорости на мотор. За хидравличната система за смяна на скоростите (която е скъпата и повреждаща се част при тази кола ) трябва да се притесняваш ако започнат да мигат дадени предавки на дисплея, или да се самоизключват, също понякога да не иска да включи нечетни или четни, това са и признаците. Най-добре иди във Ванто за диагностика , тази година имат доста опит с един селеспид

    Comment


    • #3
      Благодаря ти за инфото. Слва богу чак такива проблеми не прави, но предполагам се сещаш, че първите няколко дни се вслущвам за всякакви подозрителни шумове. Между другото, знаеш ли колко струва диагностиката във Ванто.

      Comment


      • #4
        Между 20 и 40 лв , зависи кое ти инспектират, това е комп. диагностика само де , ако проверяваш и нещо по окачването , компресия и др. подробности не знам колко идва , в никой случай не е нещо скъпо , да не казвам че цената е най добрата в Бг

        Comment


        • #5
          Един съвет.Това Selespeed не съм го виждал но ако не е обикноненна автоматична кутия с положения P,R,N,D,4,3,2,1 а някаква полуавтоматична или безстепенна (multitronic) (P,R,N,D) по добре я продай по най-бързия начин зщото ще имаш големи главоболия. Няма кой да им разбира в България частите са много скъпи и не могат да ги поправят.А ако е обикновенна тя мисля че е японска ремонта ще струва някъде около 900-1300 лева но майстора трябва да е МНОГО ДОБЪР с много опит иначе може да ти строши напълно кутията и става сташно.
          Ще ти дам един пример за Фиат пунто с безстепенна автонатична кутия ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯ ПРАХОВ СЪЕДИНИТЕЛ, който е масов проблем на тези кутии струва с отстъпката около 950 евро без ремонта филтъра и маслото на кутията. Там ги сменят с ръчни кутии за около 500 лв но те нямат толкова електроника при твоята е по различно.
          Ако все пак си решил да я караш смени масло и филтър ако може да се сменя филтъра. Маслото НЕ ТРЯБВА да не е българско или Shell друго може но да отговаря на това което и предписват.
          Пожелавам ти много безаварийни километри
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Абе за този селеспийд досега добра дума не съм чул толкова ли са зле тия трансмисии та да дават фира на 5-6годишни коли явно се оказват пълен експеримент.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev
              Един съвет.Това Selespeed не съм го виждал но ако не е обикноненна автоматична кутия с положения P,R,N,D,4,3,2,1 а някаква полуавтоматична или безстепенна (multitronic) (P,R,N,D) по добре я продай по най-бързия начин зщото ще имаш големи главоболия. Няма кой да им разбира в България частите са много скъпи и не могат да ги поправят.А ако е обикновенна тя мисля че е японска ремонта ще струва някъде около 900-1300 лева но майстора трябва да е МНОГО ДОБЪР с много опит иначе може да ти строши напълно кутията и става сташно.
              Ще ти дам един пример за Фиат пунто с безстепенна автонатична кутия ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯ ПРАХОВ СЪЕДИНИТЕЛ, който е масов проблем на тези кутии струва с отстъпката около 950 евро без ремонта филтъра и маслото на кутията. Там ги сменят с ръчни кутии за около 500 лв но те нямат толкова електроника при твоята е по различно.
              Ако все пак си решил да я караш смени масло и филтър ако може да се сменя филтъра. Маслото НЕ ТРЯБВА да не е българско или Shell друго може но да отговаря на това което и предписват.
              Пожелавам ти много безаварийни километри
              a сигурно ти си и "МАЙСТОР"

              не стига, че не знаеш за какво става на въпрос, пък и мнение даваш
              да не говорим, че и на пунтото кутията няма никакъв съединител

              Comment


              • #8
                Не твърдя че съм майстор но поназнайвам нещо докато следвах във Варна работих около година при НАЙ-големия майстор в България. Защото освен майстор е и преподавател в Техническия университет, знае много добре теорията на тези кутии, ама на практиката е бог. Там доста научих
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  А относно Пунтото не е всяко второ Пунто но все пак се срещат кутията е на Субару и съм я виждал на Ланчия и на Нисан микра и двете бяха вече хванали къра. Тази се слага само на малолитражки, на кутията пише 1,2L
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Става въпрос за БЕЗСТЕПЕННА автоматична скоростна кутия с положения на скоростния лост (P,R,N,D,1) ако не се лъжа
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      Ууу тука некви богове ма въобще незнаят на кво са богове
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev
                        ...
                        значи така, от чул не дочул и се ражда лафа за сестрата

                        та понеже не си си направил труда преди да пишеш нещо, да те светна

                        селеспиида- което е търговско название на алфа ромео
                        е роботизирана скоростна кутия, сиреч имаш си една напълно нормална скоростна кутия на която превключването на скоростите, натискането на съединителя, подаването на междинна газ и другите съпътсващи манипулации са поверени на роботика управлявана от електроника
                        такава скоростна кутия се предлага още за ферари(не знам как и е търговското название), във фиат (кръстена е дуалоджик), също дори и в бмв(но тук освен всичко скоростната кутия е подредена)

                        системата наистина има проблеми, но все пак почти няма нововъведение което да няма детски болести

                        относно автоматика на фиат пунто
                        той е continuously variable transmission
                        като фиат са едни от първите които разработват такава скоростна кутия

                        и единственият проблем на тази скоростна кутия е една верига, която се поврежда изключително от неправилна вксплоатация

                        вече от гранде пунто се използва дуалоджик

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от голямата риба
                          Първоначално публикувано от Novachev
                          ...
                          значи така, от чул не дочул и се ражда лафа за сестрата

                          та понеже не си си направил труда преди да пишеш нещо, да те светна

                          селеспиида- което е търговско название на алфа ромео
                          е роботизирана скоростна кутия, сиреч имаш си една напълно нормална скоростна кутия на която превключването на скоростите, натискането на съединителя, подаването на междинна газ и другите съпътсващи манипулации са поверени на роботика управлявана от електроника
                          такава скоростна кутия се предлага още за ферари(не знам как и е търговското название), във фиат (кръстена е дуалоджик), също дори и в бмв(но тук освен всичко скоростната кутия е подредена)

                          системата наистина има проблеми, но все пак почти няма нововъведение което да няма детски болести

                          относно автоматика на фиат пунто
                          той е continuously variable transmission
                          като фиат са едни от първите които разработват такава скоростна кутия

                          и единственият проблем на тази скоростна кутия е една верига, която се поврежда изключително от неправилна вксплоатация

                          вече от гранде пунто се използва дуалоджик
                          За алфа ромето и селеспида не съм на ясно признавам си но за фиат пунто някой май само е чувал и не е виждал. Първо скоростната кутия не е на фиат а на субару така пише на четирите такива кутии които сме правили в сервиза докато работих там. Второ това вътре което се поврежда не е верига а е ремък понеже няма зъбни колела а две вариаторни шаиби между които се движи ремъка, вариатора се управляват от налягане измерено от датчик и компютъра на кутията. Трето предаването на въртящия момент на дигателя към скоростанта кутия трябва да става чрез съединител който се намира на същото място както при обикновенните автомобили само че там то представлява едно цилиндрично оребрено тяло с алуминиев цвят. Това е електромагнитен прахов съединител ,който се управлява от компютъра на кутията чрез подаване на напержение през две четки към колектора на съединителя. При подаването на ток към съединитела връзката между изходящия вал на двигателя и входящия вал на скоростната кутия се втърдява от намагнитения прах вътре в съединителя.
                          Повредите в тези кутии не само на ремъка а доста често са в въпросния съединител а и в калпанното тяло което също управлява кутията
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Абе .....насрахте темата....

                            2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
                            1998 145 1.6 T.SPARK

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pumukle
                              Абе .....насрахте темата....
                              туи с две думи ма според мен си е добро усиране полезно демек

                              Comment

                              Working...
                              X